Dips rekord!

I tisdags var det dax att träna armar igen.
Jag började med dips som jag inte kört på flera månader.
Men vad händer då???...

PB!!!

21 st dips blev det!
Sen lassade jag på +10 kg runt midjan o sedan +15 kg...

"Oups I did it again"!!!

PB med +15 kg = 7st



Kanske inte riktigt i samma klass som Arnold,
men jag närmar mig...HA HA!

Passet bestod av:

Dips:
Kroppsvikt = 21 st    PB!
+10 kg = 11 st
+10 kg = 10 st
+15 kg = 7 st      PB!

Pusch down med stång:
platta 8 = 2 set

Pusch down enhands:
platta 1 = 2 set


Pusch upp med stång:
platta 8 = 3 set
platta 9 = 2 set (HELA "MAGGET"!!!) TPB!
Vikt-kåt? JAAA!!! Ha ha!

Droppset: Platta 8 / 5 / 3 = 3 set

Trots att jag var jätte trött o seg så blev det ett bra pass!

När jag kom hem började mitt "favvo" program:
Desperate housewives



Så då slog jag två flugor i en smäll!
Fram med trampmaskin o sen trampade jag 1 timme under hela avsnittet.



Rekomenderar verkligen att trampa, cykla eller
använda löpbandet framför tv:n.
Tiden går sååå fort, du får se ditt favorit-program o
du bränner kallorier samtidigt!

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0