GLAD PÅSK!!!

I morse överraskade jag min älsking på ett annorluna sätt...

Jag hade köpt ett STORT påskägg o fyllt med hans favorit godis o sen klätt ut mig till påsk-kannin!

Jag bokstavligt talat hoppade in i endast underkläder o min kanninklädsel o så sjöng jag:

"skutte skutte påsk-kannin...
kommer med godis så fin...
tra..la...la...la"

o så vifftade jag med den vita bollen på rumpan....

Älsklingen öppnade ögonen o tittade på mig som om jag hade blivit koko...
men det har jag ju varit hela tiden!!!
Det här var ju bara ett vanligt "damp-ryck" bland många!
HA HA HA!!!

Jag hade fyllt ägget med nästan 2 kg godis, 8 chokladbollar o 1 redbull!!!


Tobbes favotit godis
(observara att redbullen e sockerfri, ha ha ha!)


En yrvaken, chockad men glad babe


Min kannin-klädsel med kläder på dock



Efter påsk börjar T sin lååånga deff mot sin nästa tävling. Så jag fick ge godiset redan idag så han iallafall får 3 dagar på sig att äta upp 2 kg godis o 8 chokladbollar!

Jag har "ätardag" i morgon så då kommer jag nalla lite godis av honom...


Nu e det dax att jobba!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0