Nu är jag igång...

med mina morgon-promenader!

06:50 Pip...pip...pip.......väckarklockan riger.
Jag skuttar ur sängen o drar upp gardinen....
SOL!!!



På med träningskläderna o sen gav jag mig ut i morgonsolen!
Jag blev så ivrig att jag både glömde att ta aminosyror
o koffeintabletter innan...OUPS! Hih hi!


Här kommer bildbevis:



Jag powerwalkade o joggade längst den så kallade "hästrundan" där jag bor i 50 min.
Sååå himla härligt att komma ut på landet o mötas av åkrar, hagar hästar o kossor!

Jag tror att alla i vårat villa/radhusområde låg nerkrypna i sina sängar o sov gott för det var inte en enda kotte ute. Dom enda jag mötte var en ekorre o bonden som släppte ut hästarna i hagen.

Nu blir det morgon-promenader 2 dagar i veckan till att börja med. 

Ha en bra dag!


 


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Alltid lika kul och motiverande att träna på mig :-P Ser fram emot nästa träning! KRAM!!!! LINNEA

2010-04-12 @ 22:23:48
Postat av: Nina

Det e lika motiverande o roligt för mig! Lite trams mellan allvaret gör träningen lättare!

Kram

2010-04-13 @ 22:46:34
Postat av: Emil Lönneberga

Hejsan Snygging!!vill ochså träna med er,,,,ses på Gymmet,,,, ;)

2010-04-14 @ 14:53:07
Postat av: Nina

Ha ha! Ja "Emil i lönneberga", det e bara att haka på om du törs...

See you!

2010-04-14 @ 22:20:06
Postat av: Linnea Larsson

Träna på mig?? jag menar såklart träna med dig ;-D. En fråga som jag har är hur mkt var din startvikt (när du vägde som mest och hur mkt har du som mål att väga? eller är ditt mål att ha en viss procent muskelmassa/fettprocent? Eller är ditt mål att bara vara superhot :-P I sånt fall är du där redan :-P KRAM <3

2010-04-14 @ 22:29:30
Postat av: Nina

Hej Linnea!

Titta under inlägget allmänt: träningsupplägg o mål.

Kort o gott är detta "bara" en utmaning för att se om jag klarar av att deffa mig till en hård form. Målet är att gå ner ca 10-12 kg o försöka behålla min muskelmassa. Vad jag väger kan ska jag viska till dig när vi ses...;)

2010-04-18 @ 11:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0