Onsdag = Ben


Gick till gymmet med trötta steg o började med att trampa i 20 min.
Läste en gammal Body-tidning samtidigt o taggade till!



Jag tänkte: ska jag någon gång bli som dessa bruttor
så måste jag f**n skärpa till mig!!! Grrr...

Passet bestod av:

Knäböj i 3D-maskin:
50 kg = 2 set
60 kg = 1 set
70 kg = 5 set

Liggande legcurl:
45 kg = 1 set
40 kg = 3 set

Benspark:
platta 7 = 2 set  TPB!
platta 6 = 2 set

Kunde tyvärr inte köra fullt ut eftersom jag inte
hade någon som kunde passa.

Sen var det dax för 20 min cardio.
Benen var lite skakiga efter styrketräningen så jag körde
korta intervaller på löpbandet.
Men det blev mest powerwalk med små rutcher.

Sen stod jag redo att åka hem men det ville inte Tobbe.
Han skulle in o steka i solariumet,
så vad hittade jag på under tiden...?




Situps på pilates boll.
Jag lyckades pressa mig att göra

260 st!!!

Snacka om mjölksyra!

Sen blev det powerwalk 10 min på löpandet
med nästan full lutning.

Nu e jag sååååå trööööööööööött...

så jag säger
natt natt!


See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0