+ 2 kg efter denna kväll?!

Ikväll blir det after work med jobbet :)
Jiiipiii!
Vi ska äta på Meze som är en orientalisk/libanesisk restaurang & lounge.
Där ska vi "moffa" i oss både tapas o grillmix:



Jag som hade gått ner mina 2kg som jag gick
upp efter förra helgens ätfrossa...
Men måste jag äta sååå mycket dåååå?
JAAAA!!!
Serveras det mängder med mat i form av
protein o goda röror så kan jag inte sluta äta!
Har iallafall diciplin att gå ner mina kilon igen...
till nästa helg...
Mooooaaahaaahhaaa!


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

hihihihi =) MMMMMMMMMMMMMMMMM jätte gott :-P Du har så rätt! Inkomster/utgifter = ju mer man rör på sig, ju mer kan man bulka!!!! :-P vi ska bulka imorgon MQ! det ska bli myyyyysssss och goootttttt=)

2010-08-27 @ 18:01:46
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

möla i dig du bara! vafan, man måste ju få leva också :)

2010-08-28 @ 10:35:33
URL: http://candydarling.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0