FLÄSKFILÉGRYTA A LA NINA!

Jaha, ännu en dag att hitta på något att ha i matlådan.
Eftersom Tobbe nu går på tävlingsdiet måste jag tänka
på att det inte blir för många kalorier i maten.
Så idag hittade jag på en egen gryta.
Detta hade jag i:

* 1 st fläskfilé
* Soltorkade tomater hackade
* Champinjoner
* Minimjölk (så mkt sås som du vill ha)
* 1-2 st Vitlöksklyfta
* 2-4 tsk sambaloelek

Stek fläskfilén tills den nästan är genomstekt.
Häll i champinjoner, vitlök, samaloelek, tomaterna,
mjölken o låt puttra tillsammans tills köttet är klart.
Serveras tillsammans med ris.


En het gryta av en het Nina!


Mooooaaahaaaahaaa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låte smarrigt som fään! Blir mitt söndags nöje att trixa ihop de där : ) Btw så är jag helt såld på din vita klänning! Hittar ingen vit : ( Var köpte du din??? Jag är idel öra : ) /Sandra

2010-08-19 @ 20:10:49
URL: http://sandberggoesfit.blogspot.com
Postat av: Linnea Larsson

you looking goooooood!!! :-P

2010-08-19 @ 22:52:52
Postat av: Nina

Sandra: ja laga grytan den e jätte lätt att göra, skit god o nyttig! Klänningen e från Bikbok men tror tyvärr inte den finns kvar. Men titta på Nelly.se o Asos.com dom har liknande klänningar, en del är dessutom på rea!

Ha det toppen!



Linnea: Thank´s honey!

2010-08-20 @ 14:12:46
Postat av: Elin

Ser riktigt gott ut, har en "fille" ligger i frysen så det blir till att prova ditt recept! :)

2010-08-23 @ 22:39:31
URL: http://levamedms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0