FRUKOSTEN...

...är ju dagens viktigaste mål. Så även idag blev
det min havregrynsgröt till frulle :)


Vad har jag i den då?
Jo det här:
* 2,5 dl fiberhavregryn
* Krossade linfrön
* Solroskärnor
* Kanel
* Kardimumma
* En nypa salt
* Vatten
Koka upp o låt stå i ett par minuter.
Toppas med:
* Gojjibär
* Blåbär
MMMmmmm....
Har ätit den varje vardag i 2 års tid o ännu
inte tröttnat!

Igår var det rygg o baksida axlar på schemat.
Och efter den fina komplimangen på gymmet så
var energin på topp! :)

Dessa övningar blev det:
* Chins - 5 set
* Seated row - 3 set
* Enarms rodd - 3 set
* Pecdec - 4 set
* Bak.axlar lutande bänk med hantlar - 3 set

Idag var det "boobsen" o vadernas tur att få sig en
riktig omgång. Jag körde:
Liggande bröstpress - 6 set
Sittande bröstpress - 4 set
Stående vadmaskin 1 - 7 set
Stående vadmaskin 2 - 2 set


Ett riktigt bra pass där jag super setade bröst o vader
så att passet inte tog så lång tid.
Jag såg nog ut som en idiot som sprang fram o tillbaka mellan
maskinerna som stod i varsit hörn av gymmet.

Ha ha ha!

Men jag tjänade tid så att jag hann med
en filmkväll innan det var dax o sussa.

Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

OH MY GOD!!! trycker du i dig 2,5 dl havregryn!! Snacka om aptit :-) Galenpanna :-P kör du med elr utan mjölk?

2010-08-19 @ 22:54:53
Postat av: Nina

Ibland blir det 3 dl....oooups! Har inget stopp i mig vet du ju! Jag kör bara med vatten. Har i ca 2 dl eter kokning så det blir som en "soppa". MMMmmmm!

2010-08-20 @ 14:14:37
Postat av: frederik

3dl??



jeg spiser 4dl om morgenen (;

2010-08-20 @ 14:59:53
URL: http://bahnebosei.blogspot.com
Postat av: Nina

Fredrik: 4 dl, då slår du ju mig! ha ha!

Ha det gött!

2010-08-21 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0