KÄNNER MIG SOM EN "KNARKARE"

Vaknade innan klockan ringde o hade abstinensbesvär.
Har ju haft 3 vilodagar så det "kliade" i mina ben o
jag kunde inte somna om.
Var astrött i huvudet o men musklerna skrek efter
att få jobba o producera enorfiner.
Så i med dessa piller:



Kände mig ännu mera som en "knarkare"... ha ha!
Sedan la jag mig 10 min i soffan för
att koffeinet skulle börja värka:

Pigg som en duracell-kanin men solskärmen åkta av för
solen försvann så fort det var dax att gå:

Sedan blev det powerwalk o jogging i 1 tim:



Sååå skönt! Träffade även min "gamla vän" vid Styrstad.
Kelsjuk som vanligt!

Ikväll blir det styrketräning på gymet.
Benen ska få sig en omgång. Längtar...

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Åh så fiiin katt :-D

2010-08-09 @ 15:55:19
Postat av: sandra

Väldigt inspererande blogg :)

men va är det för piller du äter :)



Kram Sandra !

2011-06-22 @ 13:56:12
Postat av: Nina

Sandra: Då var det omega3, koffein, fettförbränare, multivitamin o järn har jag för mig. Många piller blev det ;)Kul att du tittade in. Ha en bra dag!

2011-06-22 @ 15:15:04
URL: http://ninatraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0