NÅGOT FEL ÄR DET!

Jag har varit sååååå trött hela veckan.
Även fast jag sovit alla mina skönhetssömns timmar,
inte stressat, ätit bra o tagit det lungt så känner jag mig så här


Vad faan e  det frågan om!!!???
På morgonen e jag pigg o skuttar upp ur sängen
men när jag kommer till jobbet e det som att dra ner
en rullgardin. Allt går i slowmotion o ALLT e såååå jobbigt.
Men sen när jag kommer till träningen o börjar pumpa så
är musklerna fulla med energi!
Det konstiga är att jag var piggare innan semestern än efter
o även piggare under strikt diet med över 8 träningspass i veckan.
Märkligt!

Men träningen går ju som sagt bra.
I tisdags var det armar och jag svingade med
16 kg hantlarna igen :) Det känns skönt för egot att
äntligen få köra med dom igen.
I onsdagns pumpade jag rygg o baksida axlar.
Jag började med chins där jag klarade 11 st utan dragremmar.
Jag hade två åskådare som fnissade åt min teknik. Ja, jag vet
att jag inte kör strikt utan svingar mer som en apa bland träden...

MEN DET BJUDER JAG PÅ!
Ha ha ha!

Igår pumpade jag pattarna o vader. Herregud! Tror jag
har E-cupa nu på morgonen...

Moooaaaahaaaahaaa!

Näää, så myket växte dom inte!
Men det blev ett bra pass med:
* liggande bänkpress
*  hantelpress med sned bänk
* sittande bänkpress
* stående vader maskin 1
* stående vader maskin 2

Nu ska jag ta mig till jobbet ihop om att få
vara lite piggare idag.
Ha en bra fredag!!!!

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Jobbigt när man är så seg och trött, hoppas det bara är en liten fas och att du snart piggnar till igen!

2010-08-13 @ 19:56:26
URL: http://candydarling.shapemeup.se/
Postat av: cgh

haha lol

2011-04-27 @ 09:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0