NU DRAR JAG TILL GYMMET!

VA!!!??? En lördag, har jag inte vilodag då???
Näpp! Tog min vilodag igår så jag kunde gå på
"Augustifestivalen" med Nora o Emma.
Och det blev Noras o min tradition även i år,
vi mumsade i oss "Langos":

Och även Emma hakade på traditionen:

MMMmmm...

Och sedan lyssnade vi på:

med alla andra tusen Norrköpingsbor :)

I morse hoppade jag upp ur sängen, tog mina BCAA tabletter,
på men luvan o gick en härlig morgonpromenad....

i ösregn!!!
Men efter 10 min sprack det upp o solen kom fram.
Härligt!
Nu väntas ett axel o magpass på gymmet!
Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad god den ser ut! ;-P för mig blev det 9 munkar,en påse rstade mandlar,lökringar samt en drömfångare =) får bli en sån där langos nästa år! KKRAMMM

2010-08-22 @ 12:54:56
Postat av: Nina

Linnea: herregud! O du säger att jag inte har något stopp som äter 3 dl havregrynsgröt till frulle! Ge mig en munk!!! ;)

2010-08-25 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0