Shake that ass!



NEJ idag blir det inget skaka rumpa!
SATAN vilken träningsvärk i baken hag har!
Började att köra lungt med knäböj igår på gymmet.
Var jäkligt seg o tänkte ta det ganska lungt. Men det blev att
tänka om när "Tobbe PT" kom o såg att jag inte tog i ordentligt.
Så här lät det efter att han såg "lata Nina":
- KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!
3 TILL!!! KOM IGEN!!!! PRESSAAAAAAA!!!!!
TRYYYYYYCK!!!
UUUUUUUUPP!

Så jag fick ändra mitt lugna o harmoniska pass till ett
stenhårt pass med en oxtokig PT ;)
Det blev:
12 set knäböj
5 set liggande legcurl

Vet i fasiken om jag ska tacka honom eller
skälla ut honom efter att jag vaknat med denna träningsvärk :)

Nu drar jag till gymmet o pumpar upp armarna!
See ya!



Kommentarer
Postat av: Maria J

Tror defenitivt att du kommer tacka honom när du går på beachen -11 med stenhårt arsle.. Raj raj!! ;)

2010-08-23 @ 10:53:18
Postat av: Emelie

Grymt ;) Precis som det ska vara

2010-08-23 @ 19:16:18
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Nora

jajamänsan, I did it hippo-style!!!!

puss

2010-08-23 @ 20:27:29
Postat av: Anonym

Maria: ja jag hoppas att den blir stenhård till nästa år! Då kanske jag kan låna din gamla string bikini om du har den kvar...hi hi! ;)



Emelie: ja det är en blandad känsla med världens träningsvärk!



Nora: ja jag kan se dig framför mig när du skakar!

Bra där "Pulla"! Puss

2010-08-25 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0