THANK`S HONEY!

Igår på vägen hem från gymet:
Mr T: hur har dagen varit i dag älskling?
Jag: skit dålig! :( Är så jäkla trött i huvudet att jag
snart tar fram min soft airgun o skjuter mig själv...
Mr T: då gör vi så här; när vi kommer hem tar du
en powerwalk så du får rensa huvudet, andas in frisk
luft från skogen o bara njuta av kvällssolen.
Jag: men jag måste diska, damma, göra matlåda....
Mr T: INGA MÅSTEN! Nu gör du som JAG säger!
Så det var bara att lyda order...


Och det var så UNDERBART!
20 grader varm, solnedgång, huvudet fick
frisk luft o energi o jag mådde mkt bättre.
Tänk vad lite motion o frisk luft kan göra!

När jag kom hem möttes jag av detta:
En kolsvart lägenhet med massor tända ljus o
madrasserna låg framför tv:n:




Öppnaspisen var tänd:

Briéost, kex, jordgubbar, vindruvor o nötter var framdukat:

O senaste Wallanderfilmen var redo i DVD:n


ALLT detta hade älsklingen fixat när jag var
på långpromenad!

TACK ÄLSKLING!
Idag mådde jag toppen igen!

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Fina tobbe!!!

2010-08-14 @ 01:42:35
Postat av: Charlotte

Gud va härligt!!!

Men det är du värd! Läser din blogg allt som oftast och vill bara säga att du är oerhört inspirerande!!! Så tack för motivation och bra tips! Du är GRYM =)

KRAM

2010-08-14 @ 08:36:34
Postat av: Nina

Charlotte: Tack snälla för dom fina orden! Kul att jag inspirerar dig :)

Jag har en riktig chamör till pojkvän :)

Ha det toppen! Kram

2010-08-16 @ 18:20:33
Postat av: marie Wångenberg

Jag säger bara det vilken svåger! Vad han är gullig synd att han inte har ngn äldre bror ha ha!

2010-08-18 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0