En lördag i Göteborg!

Uppe med tuppen på min semestertripp!!!
Vad faan hände med att få vila ut denna weekend....?
Klockan 7 ringde klockan så det var bara att skutta upp
o försöka förbättra sitt utseende med lite kladd o löshår ;)

Sen frossade jag på en härlig frukostbuffé medans
Tobbe satt med sin matlåda med kall potatis:

Jag kände mig jäkligt elak när jag satt o moffa färskt bröd, ost, salami,
äggröra, risgrynsgröt m.m. Men nu är det bara en dag kvar så jag
kommer släpa med honom imorgon igen. Ha ha!
Shoppade några snygga träningslinnen o byxor på mässa.
Glad o lycklig var jag efter att fått sätta sprätt på lite pengar:

Stod o blev träningsssugen när jag tittade på
alla roliga pass som kördes av en STOR skara.
Jäklar vad många som stod o pumpade:

Träffade goaste Janni som ska tävla i morgon :)
Faan vad man saknar sina magrutor när hon drog upp
tröjan o visade tvättbrädan! Hon är i grym form så det
kommer gå bra för våran brutta imorgon :)
Go go Janni!!! Du är grym!!!
Här fyller hon på med lite ägg mitt bland folkmassan:

Danne provar träningsmaskiner till sitt framtida hemmagym:

Jag har köpt en toppluva," Bad hair day":

Tobbe o Jimmy e glada o bruna efter första lagret
med brunfärg:

Efter andra lagret på kvällen så blev han kolsvart!!!

Snacka om att folk glodde när vi vandrade på gatan o
i lobbyn på hotellet. Ha ha!
Han ser ju galen ut i vanligt ljus men på scen med alla
starka strålkastare ser det inte lika farligt ut.

Nu e det dag att krypa ner i hotellsängen o mysa
till en film.

Ha det gött!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Erica

Bad hair day? Jag som tänkte säga att faan vad snygg du var i håret!:-) Kraam

2010-12-12 @ 22:32:06
URL: http://middagsskafferiet.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack snälla Erica :) Det är inte ofta jag orkar lägga ner så mkt energi på håret så mössan kommer att komma till användning kan jag lova ;)

2010-12-13 @ 10:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0