FIRA MED "BUFFÉ"!

Ja, igår kväll drog vi ner till CJ
för att fira in semestern!

Rosé var självklart i värmen:


Grillat o annat smarrigt o så en as full Nina:

Näää, bara ett glas slank ner ;)

HERRE GUD vad MÄTT jag var igår!
Trodde att jag skulle spricka!!!
Sedan cyklade jag 5 km hem i racerfart o
där hemma väntade sällskapsspel.
Denice från Västerås o Millan o Danne höll oss
vakna till klockan 01:30.
Det var SUPER SKOJ!

Och JAG fick paket av VÄRDENS BÄSTA GRANNAR!!!


Millan om någon vet vad jag har gått igenom med
deffen o allt runtomkring. Så jag fick belöning i form av bl.a.
vattenflaska, godiskolor, rolig sparbössa, vin,
p-kort på Hälsofreak m.m.
TACK SNÄLLA!!!

Därefter fick vi några få timmar sömn innan
vi fick morgon besök....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0