GRYMT BRA PASS!

Igår tränade jag med denna pingla:


Jag tvingade Linnea att vi skulle "super seta" biceps o
triceps. O det gjorde vi kan jag lova! Svetten sprutade om mig!!!
Det blev:
* Bicepscurl stång
* Biceps curl hantlar - Triceps liggande med z-stång
* Biceps push ups stång - Triceps rep över huvudet
* Triceps push downs stång

Fasiken var skönt det var att köra super set!

Linnea in action:

Kolla in bröstmusklerna:

O ådern på axeln!

Grymt bra kämpar bruttan!

Sedan kom Emmis-Maggan till mig.
Det blev en Italiensk afton med hembakad pizza, vin o
så hattarna "a la Italia" så klart!






Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: LINNEA

Gud vad SNYYYYYGGG!!! vem är hon??? ;-P

2010-07-22 @ 12:41:39
Postat av: Nina

ja visst e hon snygg ;)

2010-07-24 @ 10:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0