MITT SMULTRONSTÄLLE

Pappas landställe i övre Svärtinge är
den bästa platsen på sommaren!
Jag blev igår avsläppt vid grusvägen till pappa o vandrade de
sista 2 km i solen med 2 väskor på ryggen ;)
Packåsna:

Svettigt o tungt var det då det e uppförsbacke hela biten

Framme!

Härligt med sjötomt!



Svettigt värre var det även igår

På kvällen var vi på bio o såg:

Tyckte den var jätte bra, men 1.an e fortfarande bäst!

Vi e även kattvakt denna vecka åt Gucci:

Världens sötaste katt som likt mig får "damp" ibland ;)

Nu blir det en smoothi o sen ut i solen igen!


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Gillar också din pappas land! Men mest gillar jag hans kryddade nubbar :-)) Fin katt=) är det Elins underverk? Synd att jag jobbar så mkt, annars hade jag kommit och hälsat på det! Kram på dig polla

2010-07-16 @ 22:45:45
Postat av: Josephine

Det fan inte okej! Vilken grym form du är i!!!

2010-07-18 @ 01:36:05
URL: http://ladyinsane.se
Postat av: Nina

J: Tack snälla, har lagt på mig några kg sedan jag nådde mitt mål. Men försöker att hålla skaplig form sommaren ut.

Ska testa din benövning idag, bulgarian s.s!

Men dina 170 kg i knäböj kommer jag aldrig slå. HELT SJUKT!

GO GIRL!

2010-07-18 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0