PERFEKT START PÅ SEMESTERN!

Idag började vi morgonen med att bjuda 2
fitness brudar på brunch! :)
Klockan 8:30 serverades det de berömda
"Pannkakorna a la Tobz" på våran "balle":



25 grader varmt o helt underbart gott!!!




TUSEN TACK ÄLSKLING FÖR PANNKAKORNA!

O TACK bruttor för en super trevlig brunch!
;)
Sedan åkte vi till Lin.k där jag tillbringade dagen
i den finaste park jag någonsin varit i:


Det spelades skit bra party-musik från beachvollyn:

Afrikanska trummor o dans på andra sidan gräsmattan :)
O så jag stekandes på gräsmattan:

O så jag stekandes på gräsmattan!

Jag hade det sååååå underbart att jag blev tårögd...
Ja, jag vet att jag e känslig. Men jag mådde så OTROLIGT BRA!

Sedan hämtade jag min älskling när han jobbat klart
o gick till den omtalade "Bosses glass"!


Sedan blev det en vandring i parken igen


Och avslutade kvällen på Texas long horn
med Danne o Tobbe



Nu e kroppen så full med endorfiner (lyckohormoner) att jag
snart spricker!!!

TJOLLAHOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0