PILLER I STORA LASS!

Hoppas dessa dunder-piller ska rädda
mig från att bli sjuk o för att få mer energi:


Innehåller HÖGA halter med ALLA vitaminer o mineraler, samt:
brännässla extrakt, pumpstjärne extrakt, ALA,
mariatistel, grönt te, svartpappar extrakt m.m
Samtiga är starka antioxidanter.

Innehåller en jäkla MASSA bra gjejer! Och smidigt då ALLA
vitaminer o mineraler finns samlade i en tablett!
Det bästa på marknaden enligt mig.

Nu blir det 2 st i magen innan jag ska "nanna kudde"...

Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en toppen blogg Nina med massa kul läsning om dig och din träning!

Vitaminerna du skrivit om gjorde mig nyfiken : ) Var kan jag hitta dem?

/Sandra

2010-07-31 @ 19:44:49
URL: http://sandberggoesfit.blogspot.com
Postat av: Nina

Sandra: kul att du gillar min blogg! :) Super vitaminerna/mineralerna är från proteinbutiken. Finns säkert från andra kedjor oxå. De heter Vita-min multiple sport o kommer från Olimp Labs. Nu måste jag in o kika på DIN blogg ;)

Ha det toppen!

2010-08-01 @ 21:03:53
Postat av: sizar

va hård du är buden

2011-01-10 @ 23:43:23
URL: http://sizar.bloggo.nu
Postat av: Nina

S: Ja, jag var rätt hård då....men det var för ca 8 kg sedan :)Deffade till sommaren för att se om jag klarade av det o för att ha ett mål. Ha det bäst!

2011-01-11 @ 13:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0