PIMP MY ASS!

Jäklar vad bra passet gick igår!
Efter både kaffe, Cola o Demon så hade jag energi till max.
Det blev:

Knäböj:
55 kg - 1 set
60 kg - 1 set
75 kg - 4 set

Ligg.legcurl:
40 kg - 5 set

Belgians.s:
15 kg - 1 set
18 kg - 1 set
20 kg -1 set

Benspark:
platta 6 - 2 set

Ligger efter lite med vikterna fortfarande men ökar vid
varje pass o har massor med energi så jag e på G!



Efter träningen blev det grillning med våra
grannar Millis o Danne. Lite regn har väl
aldrig stoppat oss från att grilla ;)

Nu ska jag iväg till jobbet, första dagen
efter semestern. Ska faktiskt bli roligt :)
Sedan ska jag forma min V-rygg på gymmet

Kanske inte lika mycket som Ronnie Coleman...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0