SVENSK SOMMAR!

18 grader o spöregn hela dagen. Så därför
blev det ett extra långt pass på gymmet för att jag
inte hade nåt annat för mig denna regniga dag.

Jag o Linnea körde ett armpass ihop igen. Och lite lite
ökade jag denna gång i vikter :)
Det e sååååå segt att man ökar såååå sakta. Ser dom STORA
hantlarna som ligger o blänker o som jag bara vill ta
tag i o pumpa med!!!


Men men jag får vara glad åt det lilla jag ökar.
Det blev:
* Bicepscurl med stång
* Bicepscurl med hantlar
* Biceps i cabelcrossen med stång
* Triceps liggande mot panna med z-stång
* Triceps rep över huvud stående
* Triceps pushdowns med stång

När vi var klara var det dax att cykla 4,5 km i spöregnet!
Jäklar vad jag blev BLÖT!
Bjuder på en osminkad Nina som var DYNGSUR på alla sätt ;)


Näää, nu vill jag ha sol så jag får lite mer energi o
kan gå mina härliga morgonpromenader.
Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: SuperSHEro

jaaa eller hur? Ökar, men ökar sakta! Är i slutfasen på de små vikterna, snart inne på de stora och tunga! Har tafsat lite på dem! erkänner

Vilka vikter kör du?

2010-07-31 @ 11:28:03
URL: http://supershero.blogg.se/
Postat av: Nina

S: Ja ibland blir man ju såååå otålig! ;)I bic.curl kör jag just nu med 13kg men innan ja tappade lite styrka under deffen var det 15,5 kg. Kämpar o kämpar för att kunna lyfta dom snart igen...just nu väger de ju bly... :)

Kör hårt så kan vi lyfta en tyngre hantel snart! Go go go!!!

Ciao

2010-08-01 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0