TRYCK I MUSKLERNA!

Jäklar vilken skillnad det blev dagarna efter
fotningen då jag frossade i kolhydrater!
Musklerna lagrade glykogen o de
svällde upp som ballonger ;)
Dessa ben vill jag alltid ha:

O denna kula kunde gärna stanna kvar:


Nu när jag lagt på mig lite mer fett på kroppen så
syns inte ådrorna eller konturerna lika mycket :(
Men man får istället tänka på att jag bygger lättare "massa" nu
när jag ligger på ett litet kalloriöverkott.
O mer "kött" på denna kropp vill jag ju ha!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

OH MY GOD! Det var som F**n!!!! nice!!!! :-P

2010-07-15 @ 22:58:17
Postat av: Anonym

Tycker det ser ut som du har klenat ur lite..mindre biceps æn vanligt..du fuskar væl inte med træningen?

Haha

Still going strong, lovely! Ha det gøtt

//Mvh "C.I.Jønsson maximal biceps"

2010-07-16 @ 00:06:10
Postat av: Nina

Jonsson: jag fuskar ALDRIG! Ha ha! Har nog tappat lite efter 2 v vila o 2 v lätt träning i slutet av deffen. Men nu jäklar ska de byggas igen!!!

Det e bara att ta nya tag o köra på!

Ciao

2010-07-16 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0