ÄLG IS THE SH**T!

Imorse blev det en morgonpromenad på 6 km i solskenet till:


Igår kväll var vi hos T syster o busade med världens goást unge.
O självklart serverades det grillat älgkött utav jägaren.
VÄRLDENS GODASTE KÖTT O SÅ MAGERT!
Fett % ligger på under 5%!
Det blir nog att köpa 1/3 älg även denna höst att fylla frysen med!
Så känner ni någon som jagar älg...KÖP! Bättre o nyttigare kött är svårt att hitta.
O till efterrätt hade jag med mig kladdkaka...MMMmmm...


Nu väntas en städdag då vädret blivit sämre efter frullen.

Ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: Sirpa Felhendler

Hej Nina! Är det du eller älgen som har 5 i fettprocent?? Själv har jag tur som har en pappa som jagar. Kram

2010-07-17 @ 17:35:10
URL: http://sirpaspringerigen.blogspot.se
Postat av: Nina

Sirpa: Ha ha! det e nog båda! Näää min ligger nog lite högre nu när jag ätit glass nästan varje dag i 2 v...oooups!

Blir riktigt imponerad av din kondis! Riktigt snabb o uthållig! Jag pallar 5 km därefter tappar jag stinget :) Kör hårt!

2010-07-18 @ 15:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0