KREATIN START!

F**n vad man har tappat i styrka efter 2 v uppehåll +
2 v med lätt träning! Grrrrr....

Idag började jag med kreatin igen o med stenhård träning.
Så nu jäklar ska vikterna ÖKA!
Just nu kör jag Demon som ska öka styrkan, uthålligheten, fokus och
är även uppiggande. Tycker den e skit bra!

Finns hos Proteinbutiken.

Dagens pass:

Knäböj:
55 kg - 1 set
60 kg - 1 set
65 kg - 3 set
70 kg - 1 set

Benspark:
platta 5 - 1 set
platta 6 - 2 set

Bulgarian split squat med hantlar:
5 kg x 2 - 1 set
7 1/2 kg x2 - 2 set

Legcurl;
35 kg - 1 set
40 kg  - 2 set

40 min powerwalk

Som ni ser e inte vikterna något att skryta med. Men det kändes jätte bra
o jag hade massor med energi :)
Jag testade även en ny övning, Bulgarian split squat, som jag såg
att starka Josephine körde.
O MY GOD vad det kändes i asset!
Det var lite svårt med balansen i början men det kändes
att den tog i "röva". Så den kommer jag att lägga in på mina benpass.
Bild på övningen:


TRY IT!

Natt natt...

Kommentarer
Postat av: LadyInsane

Fan vad kul att du gav dig i kast med övningen!! Den kommer bygga ben och röv :D



Hoppas du fortsätter med den! :)

2010-07-19 @ 00:00:58
URL: http://ladyinsane.se
Postat av: Nina

L: Fasiken vilken tröningsvärk jag har i röva! Det svider o bränner som ..pip...!

Skit bra övning! Tack!

2010-07-20 @ 21:06:26
Postat av: emelie

hello nina!

testade övningen igår på mitt benpass men fick inte riktigt till det, ska bakre knät nudda marken? på mig kändes det nästan bara i bakre benets framsida lår..

2010-07-24 @ 13:05:44
Postat av: Nina

Emelie: jag går ner så att jag har ca 1 cm kvar till marken o sen vänder. Det e viktigt att ha 90 graders vinkel på de främre benet o överkroppen rakt upp så vikten inte e för mkt framåt.

Testa igen o tänk att du ska trycka upp dig med asset! ;) Pumpa på!

2010-07-25 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0