JAG E PÅ G!

Igår var det dax för att testa på chins igen efter uppehållet.
Och det gick väl skapligt iallafall, 10 st + 7 st x 4.
PB är ju 12 så det känns inte så långt borta.
Därefter blev det seated row, rodd, latsdrag o 9 set baksida axlar.
Gammal bild:


Idag var det dax för bröst o vader. Hade enormt bra med energi
så det var riktigt kul att pumpa idag. Antar att jag kommer ha
fruktansvärt med träningsvärk i vader för det var 1/2 år sen dem tränades.
OOOups! Ja ni hörde rätt!
Så nu ska vader in i träningschemat igen så jag kan spänna dessa med
kort kort till nästa sommar. Mooaahaaahaaa!


Efter träningen blev det kaffe o "tjatter" i solen med Nora.
Härligt med ännu en dag i strålande solsken.

Jag råkade dock komma
hem med ett par skor till. Jag städade ju garderoben för några
dagar sedan o räknade att jag hade över 70 par skor!!!
Men några till får väl plats då jag slängde 10 par...
Dessa köpte jag av Nora som var för små för henne:

Jag gillar ju detaljer så här e några favoriter i min samling:

Och dessa sköna o cooola sandaler trippar jag omkring i nu i sommar:

Tror det e dax att beställa några nya skor från Nelly snart oxå...
Hi hi hi!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan du inte beskriva vilka övningar du kör? För en nybörjare som mig ;)

2010-07-21 @ 22:45:57
Postat av: Nina

Hel Sandra! Visst kan jag göra det! Lägger upp det i början av veckan. Ha det så bra :)

Ciao

2010-07-24 @ 10:37:01
Postat av: Nina

Hej igen! Jag brukar ju skriva vilka övningar o antal set jag kör på gymmet nästan varje dag. Räcker det?

Ciao

2010-07-29 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0