VAD HÄNDE?

Igår gick träningen helt plötsligt åt...pip... :(


NO ENERGY FOR ME!!!

Vad hände lixom...?
Vikterna kändes dubbelt så tunga och
jag fick verkligen kämpa mig igenom passet.
Det berodde nog på en kombination av för lite sömn, första arbetsdagen
efter sem, känner lite i halsen o att jag tog ut mig till 110% i förrgår.
Det blev iallafall 4 set på varje övning av:
* Chins
* Latsdrag
* Seated row
* Pec dec
* Baksida axlar stående med rep

Det blev att proppa i sig vitaminer, mineraler o omega 3
när jag kom hem.
Idag e det dax för bröst, vader och mage så nu hoppas
jag att kroppen e laddad!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

heja heja heja! På Torsdag spöar vi skiten ur varandra ;-P Kram kram

2010-07-27 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0