+ 5000 kcal

från att ha legat på 1200 kcal de sista
veckorna o 900 kcal förra veckan så blev det ca
5000kcal igår!
Ha ha ha!
Vågar ens inte skriva ALLT jag åt.
Men jag kan säga att det blev en sån här som
nattprotein:


Men det konstiga var att när jag låg på gräsmattan i solen
o mådde illa av allt jag ätit så var formen som bäst!
Det "ploppade" upp hur många årdor som helst på magen:

Även konturerna på benen blev bättre


Såg ju knall hård ut!
Där ser man vad kolhydrater kan göra med ådrorna.

Men imorse var vågen + 2 kg så nu kan
jag nog säga bye bye till de övre ådrorna på min mage ;)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan tänka mig att din kropp sööög åt sig alla godsaker =) den bådde nog toppen =)) så himla grymt med ådror på HELA magen :-P KAAM

2010-06-29 @ 11:01:42
Postat av: Mr T

Ser ut som en Sverigekarta på magen! :)

2010-06-29 @ 14:57:46
URL: http://www.perfecttraining.se
Postat av: CANDY

Du är ju grym tjejen! härligt att se fler styrketräningsfantaster! keep up the good work!

2010-06-29 @ 21:18:57
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Nina

Linnea: Ja herregud vad den sög åt sig! Åt heeeela dagen det tog aldrig stopp ;) Men på kvällen var jag skapligt dåsig efter allt socker ;) Nu kämpar vi vidare, måndagar kör vi träning ihop som vanligt! Go go go!



Mr T: ja det såg helt galet ut! Trodde ALDRIG att JAG kunde se ut så där! Happy! :)



Candy: Tack snälla tjejen! Ja nu kämpar vi vidare vi muskelbruttor ;)Kör hårt!

Tjollahopp

2010-06-30 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0