BIG NO NO!

Glad midsommar på er!
Hoppas att ni övat på små grodorna för
snart e det dax!
Jiiippiii!

Denna midsommar blir inte likadan som den
brukar gällande kosten.
Eftersom jag ska fotas på måndag så måste
jag vara i min bästa form så det finns
några BIG NO NO:


Jag ska ligga på 2000 kcal idag o 300 kcal
ska komma från kolhydrater samt 8 liter vatten ska drickas.
Så det blir ingen alkohol, chips, choklad eller tårta!!!
VAAAAA!!!? säger väl vissa...
Men eftersom jag kol.h laddar så får jag faktiskt äta
100 gr fettfritt godis, en brödbit, oxfilé, 2 potatisar,
grönsaker, sill o lax m.m.
Så jag deppar inte ihop för det.
Kan ju äta ALLT det där o lite till efter måndagen!
Å jag lovar det kommer jag!
O midsommar kommer jag fira i 70 gånger till! :)



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fasen va kul att fotas! :) Du har gjort ett riktigt bra jobb med formen. det ser kanon ut!

Du är nog inte den enda som håller igen en dag som denna. Men som sagt, maten du nämnde är det ABSOLUT inget fel på. Godare får man leta efter :D

2010-06-25 @ 11:40:23
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Nina

Emelie: Ja det var jobbigt att se alla svulla o äta ALLT gott tills de var proppmätta. Men jag fick som sagt äta ganska mycket även om jag hade velat äta upp ALLT på bordet... ;)

2010-06-30 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0