Bjuder på filmklipp!

Nu kommer dipsbevis som jag lovade.

Men just när jag hänger med 15 kg plattan runt midjan o slår mitt
PersonBästa så lägger mobben av. Grrr...
Rekordet var 7 o jag klarade 8 o hoppade ner när jag hörde
pipet av mobben som la av. Hade nog klarat en till iallafall ;)

Fick visst med Danne som maskott i bakrunden :)

Sedan filmade jag lite i dipsmaskin för att få med
ribborna på "bröllat" o ådrorna på axlarna som kommit fram.
Men det syns ju f''n inte på videon!

Men jag upptäkte en annan sak.
HERRE GUD VAD JAG SER UT!!!
Blev ju rädd för mig själv när jag såg videon i efterhand.
Är ju inne i trans o ser helt galen ut!
Trodde bara jag såg lite taggad ut...
O så låter jag ju helt crazy oxå


Ha ha ha!
Ja, jag e ju f**n inte snygg när jag tränar.
Folk har komenentera förrut på gymmet att jag e i min egna lilla värld o
ser koncentrerad ut, men inte trodde jag att jag såg så galen ut!

Här e det lite bättre då jag försökte att lugna ner mig:

Så pass er för "crazy Nina" på gymmet...

Jag bitts oxå ibland

Mooooaaahaaahaaahhaaa...



Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

helt f***ng otroligt!!!

2010-06-03 @ 21:34:59
Postat av: Petra

MAGISKA ARMAR OCH AXLAR! Ge mig sådana!

2010-06-04 @ 12:35:11
URL: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0