DEN KOMMER SMYGANDES...

träningsvärken alltså.
Vart då? Här:


Imorse innan frulle blev det en runda på golfbanan.
Närspelet behöver ju förbättras så i 1 tim övade jag
puttar o chippar tillsammans med 3 gubbar i 80-års åldern :)
Därefter blev det en powerwalk på 30 min o
sedan serverades det gröt:




Nu väntas ett rygg, axel o magpass.
Kommer inte kunna träna på 2 dagar pga att
REAN börjar på MQ!


Så kom o fynda på MASSOR av snygga kläder
med hela 50%!!! Start på onsdag!

Det kommer bli lååånga pass på ca 13 tim....phu...!
Så jag måste slå ihop några pass så jag kan köra igenom
hela kroppen denna vecka.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Mr T

Nice Ass!

2010-06-14 @ 15:19:11
URL: http://www.perfecttraining.se
Postat av: Linnea Larsson

I like your ASS :-P

2010-06-14 @ 22:05:59
Postat av: Nina

Ni e ju kokobello båda två! ;)Kramar

2010-06-15 @ 08:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0