"GYM-SNOBB"

ja det vart jag kallad på gymmet idag ;)
Men det var med glimten i ögat.
Jag bryr mig inte om ett dugg hur jag ser ut på
gymmet med smink, hår, grimaser när jag tar i m.m.
Jag kan komma till gymmet osminkad o håret i en
toffs mitt på huvudet, det bryr jag mig inte ett dugg om.


Men kläder o skor tycker jag alltid är kul att mixa o matcha!
Lägger gärna pengar o tid på kläder, skor, kepsar, fixar färgade
skosnören o vattenflaskor som ska matcha mina outfits m.m.
O ofta får jag höra kommentarer på gymmet att jag matchat
färgen på vattenflaskan med byxorna osv.
Men jag tycker att det är kul!
Så ni får stå ut med att jag ser ut så här:

Matchande skosnören till skorna

Många träningsskor blir det om man vill matcha


Räknade mina träningslinnen nyss o det var
över 70 st i byrålådan!!!
Oooups! :)
Men jag skulle kunna rensa lite för vissa e ju slitna o
andra har jag växt ur...eller så har dom nog krymt :)

Så imorgon blir det mer shopping till
mina träningsoutfits...
Ha ha ha!
Näääääe nu får det vara bra, ett tag framöver iallafall.

Natt natt!


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Det är rätt polla! stå på dig! du är UR SNYGG! Gillar också att matcha, men för mig blir det inte så svårt eftersom jag bara har rosa/cerice och svart ;-))

2010-06-14 @ 22:11:35
Postat av: Nina

Visst e det kul! Vi får köra modevisning på Nordic snart ;)

2010-06-15 @ 08:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0