Me today!

På jobbet blev det "army style"


På gymmet blev det matchning i vitt o orange ;)


Medans jag åkte till jobbet så hade
vissa det så här skönt i solen:



Tror man ser lite konturer på benen nu :)

Idag har jag saltat utav bara f**n på min lilla mat o druckit 4 l vatten.
Har sprungit på toa hela tiden o "peepee:at" o
det bara knastrar i maten av allt salt.
Titta bara på denna torra fisk med allt salt på:

Dagens lunch! Mmmm... ;)
Sugen?

Nu ligger jag på ca 900 kcal per dag o inga kolhydrater.
Jag e konstigt nog ganska pigg ändå.
Men jag har gjort lite konstiga saker dom senaste dagarna nu
när hjärnan inte får några kolhydrater.
Berättar mera imorgon.

Nu ska jag hinka 1 l vatten o sen sussa!

Natt natt


Kommentarer
Postat av: Per Ekman

Tobbe! Skäms!!!! Ser att du som storföretagare ligger och gratissolar, är det tacken!? :)

2010-06-23 @ 13:55:00
Postat av: Nina

Putte: Jag har ingen pli på honom. Kan du bo hos oss en vecka så jag får ordning på honom ;)

2010-06-24 @ 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0