Klarvaken!

Dessa är orsaken till att jag inte fick en blund inatt :(


Fick "damp" igår kväll när det slutade att regna!
Klockan 22:00 åkte joggingskorna på o jag begav mig
ut till joggingspåret. Där stannade jag i en backe o körde intervaller.
Sprang upp allt vad jag orkade o joggande sakta ner.
Skit kul!
Men det var mindre kul inatt :(
Jag tog en "överdos" av Red amp stack som innehåller koffein.


OUPS!!!
Så jag låg klarvaken o lyssnade på regnet till kl 02.
Då gav jag upp o tog täcke o kudde till vardagsrummet o
la mig i soffan för ett försök.
Stakars Tobbe kom efter med sitt täcke o la sig brevid :)
Till slut sov jag väl iallafall 3-4 tim....

Men jag klev ändå upp i morse o bakade mina
scones som jag längtat efter heeeela veckan


Blandade även ner lite linfrön, solroskärnor o annat gott
för att göra dom ännu godare.
Mmmm...

Nu e det dax för att fylla på med ännu mera
koffein för att klara denna dag utan sömn!


Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Pullan

Hahahah tänk om jag skulle ta av de tabletterna! Snacka om DAMP!!!!

2010-06-12 @ 12:49:57
Postat av: Nina

Ha ha ha! Ja du skulle ju bli helt CRAZY, om det nu går att bli mer... Ha ha ha! ;)

2010-06-12 @ 13:08:48
Postat av: bahne

Køre du lowcarb og så har en op-carb dag om ugen?

2010-06-13 @ 10:31:07
URL: http://bahnejudo.blogspot.com
Postat av: Nina

Bahne: Hej på dig! Ja jag kör lowcarb i veckorna men inte extremt o har en höjardag i veckan. Eftersom jag tränar så mycket så behöver jag fylla på med kolhydrater även i veckan men begränsat intag. Detta är optimalt för just mig för att träningen ska fungera, för att jag ska må bra o för att även fettförbränningen behöver det.

Men det e ju olika fån person till person vilket som passar bäst.

Kul att du tittade in!

Ha det toppen!

2010-06-13 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0