BULLMAGE VS TVÄTTBRÄDA

Go kväll!
Idag har jag mått toppen efter att
ha kolhydratfrossat i morse :)
Hann o vila magen i solstolen 5 min innan jobbet:

Magen var sprängdfylld efter allt nybakat bröd!

Men sen var det bara att hoppa på cykeln o
trampa till jobbet med världens energi i musklerna :)


Så det blev till o med ett snabbpass på gymmet
efter jobbet.
Bäst o passa på när jag hade energin kvar!
Triceps fick sig omgång o sen var jag bara
tvungen att pumpa magen ;)
Den var ju som en ballong i morse så psykiskt kändes
det bättre att ha kört några set i magmaskin.




Men nu e magen fylld med grillad,
saftig ryggbiff o mozarella fylld lövbiff igen ;)
Mmmm...
Fortfarande otroligt gott med grillat trots
att det blir flera ggr i veckan.
Får aldrig nog...

På tal om grilla. Denna söta grill vill jag ha!
Rosa som jag älskar!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linnea

GUD!!! det var det finaste jag har sett!!!! Vill också ha!!!!!!!!!!!!!!!! men vart??

2010-06-20 @ 12:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0