VILKEN LYCKA...

...att nu kunna äta:

* lättmjölk till havregrynsgröten istället för vatten
* fullkornssmörgås till frulle
* mer än 3 msk ris eller pasta till middag
* jordgubbar, vattenmelon, annanas m.m. till vardags
* en riktig gainer efter träningen
* mjölk i kaffet
* blanda mjölk i proteinpuddingen istället för vatten
* frossa hur mycket jag vill på mina "ätardagar"
...........osv...

Listan kan göras lååång o många tycker väl att jag
kunnat äta detta trots diet. Men de sista veckorna var
jag tvungen att snåla in på detta på grund av det
låga kaloriintaget som jag behövde hålla.

Så nu kan jag unna mig saker som kanske e
vardagsmat för er men lyx för mig just nu :)

Det e guld värt för mig!


Tjingeling




Kommentarer
Postat av: frederik

Færdig med diæten?

2010-06-29 @ 14:32:09
URL: http://bahnebosei.blogspot.com
Postat av: frederik

færdig med diæten?

2010-06-29 @ 14:32:31
URL: http://bahnebosei.blogspot.com
Postat av: Nina

Fredrik: Ja nu har jag nått mitt mål med tävligsdiet i 7 månader o fotografering. Nästa mål är att gå upp 2 kg o hålla den formen till 1 sep. Sen blir det nya mål o utmaningar.

Kul att du tittade in!

Hej hopp

2010-06-30 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0