Ben and Jerrys glass!

I LÖÖÖÖV Ben and Jerrys glass!
När jag öppnade frysen i lördags så hittade jag denna go`bit:


Jiiippiii!
Fasiken vad glad jag blev när jag hittade den.
Hade köpt den för ca 6 veckor sedan till min "ätar-lördag",
men glömt bort den.
Men nu ligger den o gosar i min mage istället :)


Tror jag ska bli deras nya reklampelare...HA HA HA!

Denna variant var med jordnötter, kakdeg o kolasås.
Men min favorit är fortfarande denna:

en sandwichglass med maffig choklad-cookie.

Men även dessa e på min favorit lista:

Chokladglass med bitar av vit o mörkchoklad, jordnötter, valnötter o mandlar.
Vanilj o chokladglass med kakdegsbitar o chokladkola.

NI BARA MÅSTE PROVA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0