Benpass + jogging...

...är ingen bra kombination.
Så här såg jag ut efter det:

Jag bokstavligt ramlade i mål när jag kom hem.

Som sagt, först var jag på gymmet o körde ben.
Hade pass denna gång så jag kunde ta ut mig utav bara f**n,
rent ut sagt :)
Passet bestod av:

Knäböj:
55 kg - 1 set
65 kg - 1 set
75 kg - 1 set   PB!
80 kg - 2 set   PB!
85 kg - 1 set   PB!
75 kg - 3 set 

Liggande legcurl:
40 kg - 6 set

Var inte alls taggad att köra pressar för det var ett bra tag sedan sist.
Men efteråt var jag skiiiiiit glad då det blev flera PersonBästa!

Efter att ha druckit upp min gainer fick jag "rycket".
Jag: - jag ska jogga hem, åk utan mig.
Tobbe: - ska du verkligen jogga hem efter ett stenhårt benpass???
Jag: - japp, det ska jag!

Så jag knöt mina jogginskor o började springa hemåt...
FY SATAN vad mina ben kändes tunga efter styrkepasset.
GHAAAAA!!!
Det var jäkla tung o jag höll på att ge upp. Men när jag sprungit ca halva vägen hörde jag någon bakom en husknut:

- HEJA HEJA!!! DU HAR TÄTEN!!! HEJA HEJA!!!


Då har Tobbe parkerat mitt i gatan för att heja på mig mitt i stan!
HA HA HA!
Jag började asgarva o var tvungen att ta en paus.
Men envis som jag var tackade jag ännu en gång nej till en bilfärd hem o fortsatte istället att jogga.
Efter mina 30 min jogging/gåing ramlade jag i mål.

Men jag klarade det!


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

HAHAHAHAH det hade jag också gjort! men jag hade tagit en stor tratt och brölat över hela norrk samtidigt som jag skulle ha gjort massa ljud ;-)) heja heja heja!!!

2010-05-12 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0