Det blir inte alltid som man tänkt sig..

... ja, det fortsatte även idag.
Det var fullt på Grand Hotell så det blev ingen frulle där! :(



Men då tog vi frukostbuffé på Sockerbaggarna istället :)



Nybakat bröd


Bullar o croissanter fanns det oxå


När magarna var fulla åkte vi iväg till Linköping för att
öppna Proteinbutiken.
Men först blev det lite shopping :)
Jag handlade bland annat en stråhatt! Ha ha!
Tycker det e skit coolt att ha en på stranden o även bra att ha på
huvudet för att skydda håret o för att inte få solsting.
Så den åker med till Valencia i sommar ;)
Bilder kommer senare på den.

Sedan hittade vi en rolig butik med en massa roliga
småsaker, inredning, m.m.
Jag fastnade för dessa saker:

Nyckelringar/magneter
Min humor:


Denna passar mig:


Ha ha ha!

En disktrasa som gör det roligare att torka:


Ha ha ha!
Gick o garvade åt alla roliga saker ett bra tag där inne.
En affär i min smak!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Maria

Ha,ha vilken rolig nyckelring! Sån vill jag oxå ha, men du har rätt, den passar dig perfekt=D

2010-05-30 @ 22:46:11
Postat av: Emelie

ÅH! jag måste få veta vart du hittat dessa saker. Min svåger heter Dick och han MÅSTE bara få en sånn! :D

2010-06-03 @ 12:52:26
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Nina

Emelie: den hittade jag i Lin.k city i en inredningsbutik mitt emot ginatrico :)

2010-06-03 @ 16:28:47
Postat av: Nina

Emelie: Nu såg jag ju att du inte var här ifån ;) Så jag ska försöka ta reda på vad butiken heter så du kan titta om den finns i din stad. Lycka till med utbildningen! Avis! ;)

Tjollahopp

2010-06-03 @ 16:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0