Det blir inte alltid som man tänkt sig...


Det var ju strålande sol i morse när jag tog cykeln till jobbet.

Helt wonderful!
Och så tänkte jag ta en härlig cykeltur hem i kvällssolen efter träningen,
men så här såg det ut istället:

Det spöregnade verkligen hela tiden under mina 4 km hem :(
Men tummen upp att jag hade paraply :)

Det andra som inte blev som jag tänkt mig var min cardio idag.
Det började med att min "PT" sa åt mig att hoppa över morgonpromenaden då jag
både skulle styrketräna, cykla 4 x 4 km o jogga på kvällen.
JAG: VA!? Ingen morgonpromenad! Det ska ju bli strålande sol i morgonbitti :(
PT: Du behöver sova 1 1/2 h längre istället för din kropp behöver det.
Du kan inte träna 4 pass på en dag!
JAG: Men jag vill, jag vill!!!!
PT: NEJ!

Så jag fick ställa fram klockan o sova lite längre istället.

Efter styrketräningen o min blöta cykeltur var det dax för kvällscardio.
Men då blev det inte som jag tänkt mig för 3:e gången idag.
Detta möttes jag av när jag öppnade dörren:




Det var massor med tända ljus, massagesängen var redo o
"Dirty dancing" spelades i högtalarna.
Så jag hoppade glatt upp o fick njuta av en HELKROPPS MASAGE!

Thanks babe!
Det var helt underbart o min kropp behövde det verkligen.

Så det blir inte alltid som man tänkt sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0