Frulle på "ballen"!

God morgon!
Jag har tillbringat 2 mornar i rad med frullle på våran "balle"(balkong)
Man kan ju inte starta dagen bättre än
havregrynsgröt o en kaffe i morgonsolen :)


Jag har faktiskt joggat 2 kvällar i rad i spåret i
Rambodalsskogen.
Lite skönare o roligare att springa i skogen med mjukt underlag o
lite terräng än en plan, rak grusväg som jag annars brukar springa på.
Flåset har nu oxå börjat att bli bättre :)
Igår fick jag med mig Tobbe o Jimmy.D på
min kvällsjoggingtur.
Jag tror att Jimmy ångrade sig när han kom o i "mål"
Ha ha ha ha ha!
Han hade sådan pump i både lår, vader o höft/mage att dom höll på att sprängas!
Inte så konstigt med tanken att släpa runt på detta muskelberg till kropp.
Men grabbarna säger att de ska ge det ett nytt försök på måndag igen...
men vi får väl se hur det blir med det ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint!! :)

2010-05-21 @ 17:37:54
Postat av: Nina

Elin: Ja det börjar likna nåt här hemma på "ballen"! Du får komma o hälsa på snart!

Kram

2010-05-24 @ 12:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0