Go` kväll!


Älsklingen har lagat matlådot till mig för 4 dagar.
TACK säger jag som kan ägna lite kvällar till jogging
istället för att stå vid spisen.
Men vad blev det då?...


Köttfärsås a la fitness! ;)

Nötfärs 5 %
Krossade tomater
Soya
Sambaloilek
Ruccola
Kryddor

Träningen gick faktiskt bra idag.
Det var ben på schemat o jag var inställd på att det skulle gå åt skogen
pga att jag varit sååå trött de senaste dagarna.
Men jag hade faktiskt skapligt med energi så det blev TPB i knäböj
med 4 st på 85 kg!
Det blev 6 set legcurl o 10 set knäböj.
Därefter blev det trampmaskin i 20 min.

Imorgon blir det morgoncardio o bröst + axlar på kvällsträningen.
Får se om jag får med mig "babe" på en kvälls powerwalk oxå.
Sedan kommer den efterlängtade lördagen då det ska ätas massa gott!
Har redan inhandlat en sådan här


Mmmmmm...Marabou....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0