Härliga måndagar!


Startade måndagen med en 75 min powerwalk i solen!
Ner med 2 tabletter Lean Stack från Proteinbutiken, på med
solbrillorna o sen var jag redo.


HÄRLIGT!
Gick "hästrundan" ända förbi Styrstad o tillbaka.

Inte ett moln så långt ögat kan nå..tra la la..




Sedan trampade jag iväg på cykeln till gymmet för
ett pass tillsammans med Linnea.
Rygg o baksida axlar var det som skulle krossas som vanligt
på måndagar. Jag var full med energi, inte konstigt efter
Millans goda mat från igår, så passet gick jätte bra.

Dagens pass:

Latsdrag:
50 kg - 1 set
55 kg - 3 set   PB!

Seated row:
platta 15 - 1 set
platta 14 - 3 set

Latsrdag med roddhantag:
platta 6 - 3 set  PB!

Pec dec:
platta 8 - 3 set
platta 7 - 1 set

Baksida axlar lutande bänk:
7 kg - 4 set   PB!

Som ni ser blev det hela 3 st PersonBästa!



Sedan var det dax att cykla 4 km hemåt igen.

Imorgon väntar armar på schemat o jag e riktigt taggad för PB i dips!
Så nu jäklar ska jag slå mitt gamla rekord.

Kör hårt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0