I like to ride...

...the bike!
Favorit i repris denna måndag igen, strålande sol o ledig.

Jag kände verkligen inte för att stänga in mig på gymmet idag så jag hoppade styrketräningen.
VA!!!
Men det blev ju såklart träning på annat vis.
Jag tog fram min mountainbike o skurade den fin o därefter gick jag till cykelaffären för att serva den.
Sedan var den "fit for fight" för en terrängrunda i skogen
o lite offroad på landsvägen.





Så jäkla kul att sommaren är här så man kan vara ut o träna.
Dax att damma av mina inlines oxå som även dom tillhör mina favorit utomhus sporter.

Önskar bara att jag kunde ha en sån här
att leka med:


Bjuder på en "pose-bild"
Moooohaaahaaahaa!


men helst vill jag ha den här mellan mina ben:


Nu ska jag ut o springa i skogen innna det blir mörkt.

Ha en skön kväll!

Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0