It was a wonderful day!

Idag har jag verkligen njutit av det härliga vädret.
Jag kunde inte hålla mig inomhus så
det blev 1 timmes powerwalk på förmiddagen o 1 timme
på eftermiddagen.
Bildbomb a la "walking rundan"

Vänner på vägen:

Till Styrstad kyrka ska jag gå



Tummen upp för det härliga vädret


På kvällen fick jag stanna hemma från träningen då
IKEA skulle komma med våra fåtöljer.
Så då blev det vårstädning här hemma.
Balkongen o möblerna skurades, fönstrerna putsades,
badrummet skurades, tvättmaskin gick på högvarv o damsugaren
gick varm.

Våran andra balkong börjar sakta men säkert komma i ordning.
Så här ser det ut än så länge:





Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Gud vad mysigt det ser ut! Så ni fick hem dom till sist ;-D

2010-05-18 @ 22:31:34
Postat av: Sandra

Vad myyyysigt!! Och vilket underbart väder ni verkar ha haft! Längtar som FAN till sommaren!!!

2010-05-24 @ 07:56:55
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Nina

Sandra: Ja det gäller att ta till vara på dom soliga dagarna! Hoppas att det blir lika fint när du kommer o hälsar på oss i Norrpan. Kram

2010-05-24 @ 12:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0