Seeeeegt...

...var det i morse då klockan ringde kl 06:00.
Hade tänkt att ta en jogging/morgonpromenad i solskenet.
Men när persienen åkte upp åkte vattendropparna ner.
Var sååå otroligt trött o omotiverad att ställa mig på trampmaskin.
Det kändes som om jag skulle behöva göra så här:


Så vad gör man då?
Jo, jag svepte en STOR kopp kaffe, i med BCAA, satte på nyhetsmorgon på tv:n
o tog fram en motivationsbild.
Så här såg det ut:


Dagens motivations-brutta blev sötaste Zivile Raudoniene från Litauen.
Så jag stod ut o trampade i 70 min.

Nu sitter jag o slevar i mig havregrynsgröten framför datorn o
e straxt redo att åka o jobba.
Ikväll blir det ett rygg/baksida axelpass på gymmet.
Ska ha motivationsbilden "sparad" i bakhuvudet o ta fram den då jag ska pumpa ikväll.
Det är något som jag brukar göra när jag e otaggad.
Så ett tips är att tänka på någon förebild o ta iiiii utav bara f**n för att man någon gång ska kunna bli som den personen!
Eller iallafall komma en bit närmare sin målbild... ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Du kan få en bild på mig nästa gång ;-P

2010-05-10 @ 21:40:54
Postat av: Nina

Linnea: dig med dina ådror tänker jag på jämt när jag tränar! Kram

2010-05-10 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0