Söndags jogging!

Vaknade kl 8 i morse o kände mig utvilad.
Så jag gav mig ut på en joggingtur i 30 min samt walk i 10 min.
Det var inte en jäkel ute, alla låg väl
o gosade i sina sängar ;)

Det kändes jätte skönt att göra av med lite energi efter
allt gott som jag åt på gårdagens 30-års fest.
Det serverades nämligen
MARÄNGSVISS


Efter första dagens träningspass gick bilen mot
Proteinbutiken.
Det var nämligen dax för inventering
tillsammans med svärföräldrarna.

Det blev även en sväng förbi IKEA för att köpa
utemöbler till våran "ballkong/altan".
Men när vi stod o skulle lassa in våra rotting fåtöljer så märker vi att
dom aldrig kommer att få plats i vår lilla sportbil


Så det var bara att ge upp o boka hemkörning.

Därefter väntade ett rygg o axelpass på gymmet.
Ett PB blev det idag oxå.
Denna gång var det chins som jag
lyckades knäcka rekordet på.
12 gånger hävde jag mig upp!
TJOOOHOOO!
Hela passet gick super bra :)
Kanske inte så konstigt efter gårdagens kalori-laddning.
'


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0