I`m back!!!

Efter en vecka med lite lättare vikter, mindre cardio o

mer sömn så har jag massor med energi igen!


Det känns sååå bra att jag är tillbaks!

Kropppen behövde verkligen en lugnare vecka.

Idag var det armarnas tur att få stryk.
Jag hade gått o laddat mentalt hela dagen på att jag skulle göra dipsrekord o PB i hantelcurl.
Så jag bad Tobbe filma mitt försök i dips:
Resultatet blev:

 

PB!!!

Filmbevis:


 

Nu när jag sett mig själv göra dips så vet jag nu att jag måste luta mig mindre framåt o rikta benen mer neråt.

Det som e bra när man filmar o tar kort är just att man ser om man utför övningen rätt eller fel.

Sedan var det dax att ta fram dom STORA hantlarna = 16 kg

Och det blev PB även där!!!

Biceps curl (samtidigt):

7 st x 3 set

6 st x 1 set

 

Biceps push ups:

platta 9 = 5 st x 4 set

 

HELA MAGGET!

Bildbevis:

Viktkåt så in i bomben! Ha ha ha!

 

Triceps push ups:

Platta 9 = 9 st x 1 set

Platta 9 = 8 st x 3 set

 

Triceps liggande med Z-stång

13 kg = 14 st x 1 set PB!

20 kg = 6 st x 3 set PB!


Ja som ni ser blev det även PersonBästa i triceps :)

Sedan blev det kvällscardio på trampmaskin i 30 min.

 

Igår var det dax som vanligt på måndagar att möta upp Linnea för

ett hårt ryggpass!
Som alltid körde vi stenhårt men mellan seten blev det trams o flams.
Det e alltid lika roligt att träna med "ADHD-brutttan"!

Det blev:
Latsdrag, seated row, latsdrag med roddhantag, baksida axlar liggande i

cabelcross och baksida axlar mot lutande bänk.

Ett bra pass med massor av energi i kroppen!

TACK Linnea för dom stenhårda passen på måndagarna.

 

Ha en toppen dag!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0