Helg i Dalarna!

I helgen åkte vi till Borlänge för att hälsa på Fredrik o Eva med familj.
Det blev en kanon helg med god mat, vin, bus med barnen, spelkväll,
nattbad i jacuzzin o slappar söndag i solskenet!

På vägen upp stannade vi på Statoil för att handla kaffe.
Och så blev det så klart en kanelbulle!


Kändes lite dubbelmoral när jag samtidigt satt o läste nya nummret av
Body medans jag tuggade på den STORA bullen! ;)


Det var jätte kul att träffa hela familjen Hoel.
Nellie o Minna är världens goaste ungar!
Vi fick under helgen "öva" på hur det e att ha barn.
Ha ha ha!

Nellie o Tobbe:


Nellie            


Minna o jag


På kvällen blev det så klart grillning!
Lövbit med mozarella, ryggbiff, rotfruktsgratäng, sallad o rosé vin:



Senare på kvällen utklassade jag alla på Buzz!!!

Fredrik blev "knäckt" då jag: en bimbo utan någon allmänbildning spöade skiten ur honom 2 GÅNGER!!!
HA HA HA!!!

Sedan blev det ett 2 tim långt nattbad i jacuzzin under en stjärnklar himmel!
UNDERBART!




Tack familjen Hoel för den super trevliga helgen!

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

SÖTISAR!!!!

2010-05-07 @ 12:23:39
Postat av: Nina

Ja dom var sååå goa!

2010-05-07 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0