Vart tog energin vägen?

Hallå!!!
Efterlyser lite energy, tack!
Herregud vad e det frågan om?
Borde ju vara som en duracell-kanin efter helgens ätardagar.
Men så här har jag känt mig i 3 dagar nu:


Igår var jag så trött att jag mådde illa.
Idag känns det lite bättre men det har varit lååångt ifrån PB:n på gymet.
Igår kämpade jag mig igenom ett rygg o axelpass o idag armar.

Men nu på kvällskvisten fick jag mig en utmaning.
Både jag o T har ju börjat jogga i ett terrängspår i skogen.
Och igår hämtade T ut sin nya pulsklocka med bla GPS som mäter
sträcka, hastighet, längd, puls, tid m.m.
Efter att man har sprungit så kopplar man den till datorn för att se
på en karta vart o hur man sprungit, diagram över tempot o
pulsen, kaloriförbrukningen m.m.



Så i morse invigde T klockan o sprang rundan på tiden 12:02.
Och jag var ju såklart tvungen att försöka slå den.
Så efter träningen hoppade jag i mina löparkläder o gav mig ut i spåret.


Jag sprang allt vad jag orkade i dom j***la uppförsbackarna o tänkte:
- Jag måste slå tiden, jag ska krossa honom, nu jäklar...
Jag lät som en flåsande dromedal som hade fått astma-anfall.
Ha ha ha!
O tiden blev...
12:15....F**N!!! 13 sek sämre. Grrr....

Så nu jäklar ska jag få upp flåset så jag kan knäcka honom en vacker dag.
Mooooaaahhahhhaahhaa!



Men jag måste verkligen rekomendera en sådan pulsklocka.
Snacka om motivations bomb!
Det blir ju mycket roligare o inspirerande att titta på alla diagram, kartor,
staplar m.m. efter löpturen o sedan försöka förbättra sig.
Och även se förbättringen svart på vitt.

Denna sak kommer jag att använda mig av en hel del denna sommar.

Nu e det dax att sussa.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mr T

Haha, nu j**lar har kvinnan fått blodad tand, bäst att ligga i i löpspåret nu så att man inte blir omsprungen.. =)

Bra kämpat älskling, ses på gymmet ikväll!

Puss & Kram

2010-05-27 @ 12:02:08
URL: http://www.perfecttraining.se
Postat av: Nina

Hej sötnos! Ja nu jäklar ska jag snart slå dig ;) Ses på gymet! Pöss!

2010-05-27 @ 13:13:43
Postat av: Linnea Larsson

Hihihihihi vad ni är tussiga! Har inte han den där killen med kramp i benen varit med och sprungit på sista tiden? ;-)) KKRAMMM!!! tack för håret!!!

2010-05-27 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0