Vill ha en tattoo!

Varje år när sommaren börjar närma sig o alla visar sina
fina tatueringar blir jag såååå sugen på en själv.
Jag har i flera år velat haft en text, långt citat, dikt, vers eller något liknande som passar mig.
Men jag har inte hittat någon än. Har googlat o letat i flera år.
Förr 2 år sedan skulle jag boka tid för att tatuera mig på revbenen.
Typ så här:



Men eftersom jag inte hittade någon text så blev det inget.
Idag vill jag nog inte ha texten på revbenet längre för typ ALLA har det.
Så nu har jag hittat ett bättre ställe o kanske hittat min text! :)

Vill även ha en tattoo med änglavingar som denna:


Vill inte ha riktigt så stora.

Så vi får se om det blir en tatuering eller två denna sommar...

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0