Härliga måndagar!

Efter helgens alla gòsaker som slinkit ner hade jag
bra med power på gymet idag!


Det blev ett pass tillsammans med Linnea där
vi körde rygg o baksida axlar:
Latsdrag - 7 set
Seated row - 4 set
Latsdrag med roddhantag - 4 set 
Pec dec - 4 set
Drag me rep - 4 set

Eftersom jag är ledig idag blir det nog ett pass till.
Ska gå till gymet o köra lite kardio o sen lägga
mig i solariet o njuta.... Är vit o grå som ett gamalt
uttvättat lakan, för det var senast i aug som jag
såg några solstrålar. Så nu e det dax!
Sedan har jag köpt badbomber på Lush så jag
hoppas att jag hinner med ett varmt bad oxå :)

Ha en härlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Linnea

alltid lika roligt och motiverande att träna med dig min polla =)

2010-11-02 @ 09:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0